عشق بی گناه است...

عشق بی گناه است

عشق از صبر محروم است

اتفاقاتی که در عشق میافتد

در عرف جامعه  نیست

تنها راه رسیدن به عشق بازیست

تا سر حد وصال

من میدانم عشق بی گناه است

تا روز به پایان نرسیده بیا

تا فرصت هست برگرد

وقتی چشمانم رنگ عشق گرفت

من با قدرت عشق پرواز خواهم کرد

 

این دل است که گناه میکند

من به خاطر یک اجبار نگرانم

وقتی شکست خورده از روزگار برگردی

دیگر من نخواهم بود وعشقی نیست

آتش عشقت همیشه خاموش خواهد شد

عشق من مال امروز است

اگر دستش را بگیرم خط سرنوشتش میشوم

گوش کن به صدای عشق

میگوید  پـــــــــــــــــرواز کــــــــــــن

اتش عشق که شعله میکشد

پـــــــــــــــــــــــرواز کـــــــــــن

همراه با ساز عشق

پــــــــــــرواز کـــــــــن

دل دلبر را میشناسد

وعشق نیز عاشق را.....

عشق معصوم است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد