گفتی میرم سفر ولی میام پیشت با دست پر

گفتی تا من کنارتم غصه دنیا رو نخور

گفته بودی که هیچ کسی نمیگیره جای منو

محاله روزی برسه نگیری دستهای منو

یه کاری کردی با دلم که زندگی برام نموند

اتیش بی خیالیات  تموم دنیامو سوزوند

گناه من چی بود مگه سنگ صبور غصه هام

فقط بهم بدی نکن من از تو خوبی نمی خوام

کی فکرشو می کرد یه روز اینجوری باشه قسمتم

بشکنی داغونم کنی جا بذاری تو غربتم

اگه بدونی چجوری اینهمه راهو اومدم

اگه بدونی که چیا کشیدم و دم نزدم

هر جا که اسم تو میاد اسم خودم یادم میره

یه لحظه خشکم می زنه یه لحظه گریم می گیره

دلیل گریه های من فقط تویی یادت باشه

یه روز نیاد که زندگیت مثل من از خنده باشه

چقد عوض شدی گلم چی سر عشقمون اومد

چی شد که قلبت یه دفعه قید منو اینجوری زد

چقد عوض شدی گلم اون همه مهربونی کو

چی شد روزای خوبمون من نمیگم خودت بگو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد